Κυριακή, 13 Αυγούστου 2017

ΠΕΣ ΜΟΥ, ΨΥΧΗ ΜΟΥ...

COMICOGRAFIMATAG
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ 
G_ΘΥΡΑΘΕΝ

[25]     Πες μου, Ψυχή μου...


κείμενο: Eleni Bellou Eleni X
επιμέλεια: comicografimata.blogspot.gr





Τόση αγάπη δε χάνεται, μου ’π η θάλασσα.                                    

                 Πες μου, Ψυχή μου... 


Ψυχή μου...
Σε ποιον παράλληλο να ’ρθω
να σε βρω...
Σε ποιον ουράνιο ισημερινό να ’ρθω
να σε ζητήσω...


να σε προλάβω...
να σε προφτάσω.

Ψυχή μου...
Τόση αγάπη δε χάνεται,
μου ’π' η θάλασσα.
Κι ήταν ήσυχη, ασάλευτη
και λυπημένη...

CG-G-02-03-25
________________________________________                                                    
________________________________

© Eleni Bellou Eleni X 2017
Απαγορεύεται, ρητά, η αντιγραφή κι αναδημοσίευση του κειμένου ή μέρους του, μ' οποιοδήποτε τρόπο, αυτούσιου ή τροποποιημένου, χωρίς την έγκρισή μου [Ν.2121/1993 (25 Α΄)]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου