Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ ΓΑΛΑΝΗ

COMICOGRAFIMATA
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ 
ΘΥΡΑΘΕΝ

[23]  Θάλασσά μου γαλανή


κείμενο: Eleni Bellou Eleni X
επιμέλεια: comicografimata.blogspot.gr


τ' αρμένισμα του έρωτα να το προφτάσω,


                          Θάλασσά μου γαλανή


Μισή ωρίτσα θέλω ρε, να βάλω ένα ουζάκι
σε ποτηράκι κρύσταλλο, με μπόλικο παγάκι.
Στου κήπου μου την ομορφιά, πινέλο να βουτήξω
και στ' άγγελου το πρόσωπο, χρώμα ωχρό και ρόδινο
στα μάγουλα να ρίξω.


Να ζωντανέψει ο άγγελος στη γη και να κατέβει.

Μισή ωρίτσα θέλω ρε, στη γαλανή μου μάγισσα,
με προσευχή της μάνας μου,
τ' αρμένισμα του έρωτα να το προφτάσω, 
μη και χαθεί και ξαναπεριμένει.

Μισή ωρίτσα θέλω ρε κι άλλη μισή
να βάλω ένα ουζάκι, να πιω,
να φτύσω το φαρμάκι.




γαλανή μου μάγισσα

CG-G-02-03-23

_________________________________________                                                    
________________________________

© Eleni Bellou Eleni X 2017
Απαγορεύεται, ρητά, η αντιγραφή κι αναδημοσίευση του κειμένου ή μέρους του, μ' οποιοδήποτε τρόπο, αυτούσιου ή τροποποιημένου, χωρίς την έγκρισή μου [Ν.2121/1993 (25 Α΄)]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου