Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

COMICOGRAFIMATA
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΟΙΚΟΘΕΝ
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ


Υπογράφοντας το βιβλίο μου

Κατάγομαι από την ΞΥΝΟΒΡΥΣΗ Μαγνησίας, όπου τελείωσα το Δημοτικό
Σχολείο. Στη συνέχεια απόκτησα τις εγκύκλιες γνώσεις δευτέρου βαθμού στα Γυμνάσια Αργαλαστής και Α΄ Βόλου. Σπούδασα στο ΑΠΘ, στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Εργάστηκα ως ελεύθερος επαγγελματίας σε δικό μου τεχνικό γραφείο και έπειτα στο Δημόσιο, έχοντας τον τίτλο του Διευθυντή Περιφερειακής Υπηρεσίας τα τελευταία χρόνια. 
  Παράλληλα συγγράφω. Έχει εκδοθεί ένα μυθιστόρημά μου το  ΓΥΜΝΟ ΣΧΕΔΙΟ από τις εκδόσεις ΘΡΑΚΑ και ετοιμάζεται το δεύτερο. Η σχέση μου με το βιβλίο είναι σχέση ζωής. Το blog: «comicografimata» το διαχειρίζομαι μόνος του σε μια προσπάθεια να μεταδώσω σ’ όλους, χωρίς κανένα οικονομικό όφελος, τις γνώσεις μου σχετικά με το βιβλίο και τα κόμιξ. Είμαι απ’ αυτούς που πιστεύουν πως το internet άνοιξε νέους δρόμους στη γνώση και στη μάθηση, πιο βατούς και οικείους και πως είναι το νέο πολιτισμικό στοιχείο, απότοκο της εξέλιξης του ανθρώπινου είδους, με όλα τα καλά και, δυστυχώς, τα κακά που εμπεριέχει κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου