Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΠΥΡΟΣ

COMICOGRAFIMATA
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ 
ΘΥΡΑΘΕΝ

[21]  Βάπτισμα πυρός



κείμενο: Eleni Bellou Eleni X
επιμέλεια: comicografimata.blogspot.gr


Τότε ακούσαμε πολύ κοντά μας να πέφτουν τα πυρά απ’ τα αεροπλάνα. 

Βάπτισμα πυρός


Ένα πρωί που ξεκινήσαμε από Χαλκιδική για την Κυρά Παναγιά (Πελαγονήσι), είχαμε τρία πράγματα μαζί μας. Τα νιάτα, την άγνοια και το loran. Εγώ ένα ήξερα, ότι το loran το αντιπαθούσα... Αντίθετα ο καπετάνιος, απ’ την ώρα που το τοποθέτησε στο σκάφος, περνούσε ατέλειωτες ώρες μαζί του, σχεδόν το είχε
ερωτευτεί... Φυσικά ο καπετάνιος και τιμονιέρος, ήξερε πολλά περισσότερα από μένα, για να είμαι δίκαιη. 
  Για να είμαστε αξιοπρεπείς, ανεβάσαμε όλα τα πανιά. Ήσυχη η θάλασσα, ένα γλυκό, ελαφρύ μελτεμάκι μας έφτασε στη μέση της διαδρομής, εκεί που χάνονται οι στεριές, που ακούς μόνο το γλίστρημα του σκάφους στο νερό, το τραγούδι του αέρα στο θρόισμα των πανιών και αγγίζεις την ευδαιμονία... Μέχρι που το μελτεμάκι άρχισε να γίνεται σοβαρό και πολύ δυνατό. Έπρεπε να πάρουμε μούδες, να μειώσουμε ιστιοφορία. Δε γινόταν. Ο τιμονιέρος αναγκάστηκε να ποδίζει. 

  Τότε ακούσαμε, πολύ κοντά μας, να πέφτουν τα πυρά απ’ τ' αεροπλάνα. Ήμασταν μες στο πεδίο βολής της πολεμικής αεροπορίας. Εκείνη την ημέρα, εκείνη την ώρα είχαν άσκηση. Κάποια στιγμή, μετά από επίμονες προτροπές του τιμονιέρου να πιάσω το τιμόνι και άλλες τόσες πιο επίμονες και σταθερές δικές μου αρνήσεις, ο τιμονιέρος παρατάει το τιμόνι, το σκάφος, τα πανιά κι εμένα και πάει μέσα να συμβουλευτεί το loran. 
  
Κατάλαβα... Θα έκανε ώρες να βγει έξω. Αρπάζω κι εγώ το τιμόνι. «Θα πεθάνω ηρωικά και με γενναιότητα», σκέφτηκα. Και άρχισα να τιμονεύω με το νου μου στον αέρα και στις βολές. Σιγά σιγά πήρα το κολάι και σχεδόν τα κατάφερνα. Καλά το πήγαινα... Και τότε απ’ τη χαρά μου που τα κατάφερνα, ξέχασα και τον αέρα και τα πυρά και τον τιμονιέρο και το loran...

 eleni

CG-G-02-03-21

____________________
Loran: συσκευή ανάλογη του ραντάρ
Μουδάρω, πιάνω μούδες: μειώνω τα απλωμένα πανιά

                                                    

________________________________

© Eleni Bellou Eleni X 2017
Απαγορεύεται, ρητά, η αντιγραφή κι αναδημοσίευση του κειμένου ή μέρους του, μ' οποιοδήποτε τρόπο, αυτούσιου ή τροποποιημένου, χωρίς την έγκρισή μου [Ν.2121/1993 (25 Α΄)]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου