Πέμπτη, 27 Απριλίου 2017

ΑΚΟΥ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ

COMICOGRAFIMATA
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ 
ΘΥΡΑΘΕΝ

[20]  Άκου τη σιωπή μου

κείμενο: Eleni Bellou Eleni X

επιλογή εικόνων: comicografimata.blogspot.gr


Άκου τη σιωπή μου


Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ. Όταν σε γλιτώνει από κακοτοπιές. Αλλά είναι και τιμωρία και περιφρόνηση. Μπορεί να πίναμε καφέ με τις νυχτικιές, μόλις ξυπνούσαμε στα ταξίδια και στις εκδρομές, που πηγαίναμε οι φίλοι, αλλά από τότε μείναμε σιωπηλοί, γιατί δε θέλω αυτούς τους "φίλους" να τους θυμάμαι και να τους ξέρω.
  Είναι και σεβασμός η σιωπή. Δε θέλω να ενοχλήσω με τη φωνή μου, τα ιερά μου τέρατα, αυτούς που παραδέχομαι και θαυμάζω.
  Είναι και ουρλιαχτό και κραυγή που μέσα μου παλεύει και θεριεύει, γιατί αυτήν τη σιωπή μού την επιβάλλανε τα "πρέπει". Και κάθε μέρα δυναμώνει μες στην υπομονή και με φοβίζει η στιγμή που θα βρει το δρόμο για να βγει.

Στον έρωτα είναι αστεία η "εκκωφαντική" σιωπή. Ο έρωτας δε χωράει εγωισμό, δε χωράει σιωπή. Ο έρωτας από μόνος του είναι κρότος εκκωφαντικός. Στον έρωτα η σιωπή είναι ταπείνωση και αδιαφορία, για να δυναμώνει την αυταπάτη και η ψευδαίσθηση να διαρκεί. Να γεμίζει με έπαθλα ο ψεύτης. 
Τα θύματά του. Σιωπηλοί μένουν μόνο οι πεθαμένοι.
 Σιωπηλή κι ασάλευτη μένει η θάλασσα πριν το μπουρίνι. Έχει τον έντιμο τρόπο να προειδοποιήσει να φυλαχτούμε.
  Η σιωπή πολλές φορές είναι σκουριά που διαβρώνει και το πιο γερό σκαρί...

eleni
                                                     
CG-G-02-03-20

________________________________

© Eleni Bellou Eleni X 2017
Απαγορεύεται, ρητά, η αντιγραφή κι αναδημοσίευση του κειμένου ή μέρους του, μ' οποιοδήποτε τρόπο, αυτούσιου ή τροποποιημένου, χωρίς την έγκρισή μου [Ν.2121/1993 (25 Α΄)]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου