Κυριακή, 2 Απριλίου 2017

ΝΑ ΜΕ ΝΙΚΗΣΩ

COMICOGRAFIMATA
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ 
ΘΥΡΑΘΕΝ

[17] Να με νικήσω

της Eleni Bellou Eleni X

επιλογή εικόνων: comicografimata.blogspot.gr
ζωγραφική: Elisabetta Trevisan


Πετάγομαι απ’ το κρεβάτι.. με μια απελπισία και μια απόγνωση, που παλεύω με νύχια και δόντια να την ξεπεράσω.

Να με νικήσω


Νάτο πάλι το σιχαμένο χέρι με τα νύχια από ατσάλι, να προσπαθεί να ξεριζώσει την καρδιά μου. Πετάγομαι απ’ το κρεβάτι θυμωμένη, οργισμένη, αλαφιασμένη με μια απελπισία και μια απόγνωση, που παλεύω με νύχια και δόντια να την ξεπεράσω. Στη σταβέντο γωνιά μου ο ήλιος καίει ακόμα. Νωρίς το απόγευμα. Στο βοριά η θάλασσα αφρίζει, αλλά εδώ είναι καλά. Τόσο καλά που έβαλα το μαγιό. Από
δω και πέρα θα μετράω την ώρα με το χτύπημα της καμπάνας απ’ την εκκλησία του χωριού κι αν είμαι τυχερή με το χλιμίντρισμα απ’ τα άλογα. Το σκυλί τρέχει, κυλιέται στο χορτάρι, έρχεται δίπλα μου και τεντώνεται στον ήλιο, πετιέται κι αρχίζει να γαυγίζει. Μετά ξαναέρχεται δίπλα μου, λες και θέλει να με προστατεύσει. Από μένα την ίδια. Όταν το καταλαβαίνω γλιστράω την ματιά μου στο κατηφορικό μικρό μας δασάκι, λίγο πιο μακριά στην απέναντι πλαγιά με τα λοφάκια που αγαπάω ή διαβάζω κάτι. Προσπαθώ με βαθιές ανάσες να ξεκαθαρίσω το μυαλό μου απ’ τις σκέψεις που με πονάνε, τις διώχνω όσο πιο άτσαλα μπορώ. Μερικές φορές τα καταφέρνω, άλλες φορές αυτές ξαναγυρνάνε μ’ ένα ειρωνικό «γιατί». Το παίρνω απόφαση ότι πρέπει να τις ξορκίσω στο χαρτί, να τις κάνω τιποτένιες, να τις ευτελίσω, για να μην ξανάρθουν ποτέ. Να νικήσω. Να με νικήσω.

eleni
______________
σταβέντο: απάνεμα

Στο βοριά η θάλασσα αφρίζει, αλλά εδώ είναι καλά.
                                                            
CG-G-02-03-17

________________________________

© Eleni Bellou Eleni X 2017
Απαγορεύεται, ρητά, η αντιγραφή κι αναδημοσίευση του κειμένου ή μέρους του, μ' οποιοδήποτε τρόπο, αυτούσιου ή τροποποιημένου, χωρίς την έγκρισή μου [Ν.2121/1993 (25 Α΄)]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου