Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2017

ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ

COMICOGRAFIMATA
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ G_ΘΥΡΑΘΕΝ

[11]  Θάλασσά μου

της Eleni Bellou Eleni X   Eleni   Θάλασσά μου

επιλογή εικόνων: comicografimata.blogspot.gr

...με ξεβράζει στην ακτή, εξόριστη και ζωντανή. 

(Ζωγραφική: Eduardo Naranjo)


Θάλασσά μου


Στην αγκαλιά της μέσα
να εξομολογηθώ
κι ύστερα να βαφτιστώ,
να διαλυθώ, να γίνω διάφανη
σαν μια σταλίτσα να της μοιάσω.

Τότε, κραυγή
με τ' όνομα της πεθαμένης μου αγάπης,
χίλιες φορές να βγει.
Ν' αλαφρώσει το στήθος
να μπορέσει ν' ανασάνει.

Μέχρι φτερούγα από γλαρόνι
δίπλα μου να φανεί.
Κι ύστερα γλαρόπουλο να γίνει
η ίδια μου η αγάπη.
Πάρε με μαζί σου θάλασσά μου.

Κι αυτή περήφανη, γαλάζια,
αγέρωχη και δυνατή,
μ' ένα αύριο
με σπρώχνει και με ξεβράζει στην ακτή,
εξόριστη και ζωντανή.



Στην αγκαλιά της μέσα να διαλυθώ,...

ζωγρ: Joseph Falco
                             
© eleni



CG-G-02-03-11


© Eleni Bellou Eleni X 2017
Απαγορεύεται, ρητά, η αντιγραφή κι αναδημοσίευση του κειμένου ή μέρους του, μ' οποιοδήποτε τρόπο, αυτούσιου ή τροποποιημένου, χωρίς την έγκρισή μου [Ν.2121/1993 (25 Α΄)]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου